افزایش ۵۰ درصدی مشاهده‌ی ویدیوهای یوتیوب

شنبه 29 اسفند 1388   07:36 ب.ظ


نوع مطلب : اخبار IT ،

بر اساس جدیدترین گزارش کام اسکار، مشاهده کلیپ‌های ویدیویی در سایت یوتیوب در ماه ژانویه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 50 درصد افزایش یافت بیش از 173 میلیون کاربر آمریکایی در ماه ژانویه به تماشای 32.4 میلیارد ویدیو در یوتیوب پرداختند؛ متوسط مدت ویدیوهای آنلاین اندکی بیش از چهار دقیقه بود. سایت‌های گوگل با نمایش 12.8 میلیارد ویدیو، برترین مکان آنلاین مشاهده ویدیو در طول این ماه شناخته شدند. سایت اشتراک گذاری ویدیوی یوتیوب که متعلق به گوگل است، 99 درصد از این رقم را به خود اختصاص داده و 135.4 میلیون بیننده داشت و به‌طور متوسط 94 ویدیو توسط هر بازدیدکننده یوتیوب مشاهده شد. بر اساس گزارش کام اسکار، پس از یوتیوب Hulu با مشاهده 903.1 میلیون ویدیو توسط بازدیکنندگانش، دومین سایت ویدیویی محبوب شد. وب سایت‌های متعلق به مایکروسافت با 491.8 میلیون ویدیوی مشاهده شده در مکان سوم قرار گرفته و پس از آن‌ها یاهو با نمایش 435.5 میلیون ویدیو به بازدیدکنندگان آنلاین در مکان چهارم جای گرفت.

  • نوشته شده توسط : jybenz jybenz

    نگاهی به گران‌ترین نام‌های دامنه‌ اینترنتی

    شنبه 29 اسفند 1388   07:33 ب.ظ


    نوع مطلب : اخبار IT ،

    دامنه نامی است که برای شناسایی یک وب‌سایت به کار گرفته می‌شود و انتخاب آن در جلب بازدیدکنندگان تاثیر به‌سزایی دارد که رقابت دائمی را برای کسب نام‌های محبوب به‌وجود آورده و به بالا رفتن قیمت برخی از آن‌ها منتهی شده است. پایگاه اینترنتی روزنامه دیلی تلگراف در گزارشی به بررسی گران‌ترین نام‌های دامنه خریداری شده پرداخت است که برخی از آن‌ها به این شرح‌اند:

    Insure.com: این نام دامنه که در سال 2009 به مبلغ 16 میلیون دلار خریداری شد، بی‌شک بزرگ‌ترین فروش نام دامنه را داشته است. این نام دامنه در ماه دسامبر 2001 ابتدا توسط Insure.com به مبلغ 1.6 میلیون دلار خریداری شده بود. یکی از کارهایی که این وب سایت انجام می‌دهد فراهم کردن قیمت بیمه عمر، خودرو و سلامت است.

    Fund.com: شرکت اینترنتی سهامی عامی که در عرضه خدمات مالی فعالیت می‌کرد، در سال 2008 به مبلغ 9.99 میلیون پوند فروخته شد و اطلاعات در مورد گزینه‌های سرمایه‌گذاری وجه فراهم کرده، نظر کارشناسی داده و به کاربران امکان می‌دهد سهام بگیرند.

    Business.com: این نام دامنه که در سال 1999 به مبلغ 7.5 میلیون دلار خریداری شد، موتور جست‌وجوی کسب و کار و دایرکتوری اینترنتی است که در سال 1999 توسط جیک وین بوم، رییس هیات مدیره پیشین گروه والت دیسنی و اسکای دیتون، بنیانگذار Earthlink بنیانگذاری شد و شرکت business.com در سال 2007 به ناشر Yellow Pages به مبلغ 345 میلیون دلار فروخته شد.


  • ادامه مطلب

    نوشته شده توسط : jybenz jybenz

    تبلیغات در وردپرس – به همین سادگی

    شنبه 22 اسفند 1388   09:00 ب.ظ


    نوع مطلب : آموزش ،نکات ونرم افزارهای طراحی وب ،

    تبلیغات در وردپرس - به همین سادگی

    اگر شما هم ار وردپرس بر روی هاست شخصی خود به عنوان مدیریت وبلاگ خود استفاده می کنید ، شاید تاکنون به فکر تبلیغات در وبلاگ خود افتاده باشید .

    و یا قصد داشته اید تا به مناسبتهای مختلف پیام های مختلفی را در وبلاگ خود درج کنید.

    اگر پوسته شما از ابزارک (Widget) پشتیانی می کند به راحتی قادرید تا اقدام به درج تبلیغات متنی و یا تصویری و فلش در نوار کناری (Sidebar) وبلاگ خود کنید و یا از آن بخش برای درج تبریکات و مناسبتها به بازدید کنندگان خود اقدام کنید .

    اما مطمئناً تبلیغات ، در بین مطالب وبلاگتان ، جایگاه ویژه ای خواهد داشت و معمولاً دارای دید بالاتری نسبت به نوار کناری وبلاگ است . به طور مثال بهترین مکان برای تبلیغات تصویری با اندازه استاندارد ۶۰×۴۸۰ پیکسل ، فضای بین مطالب وبلاگتان است .


  • ادامه مطلب

    نوشته شده توسط : jybenz jybenz

    5 دلیل اینکه یک وبلاگ جدید می تواند برای شما مفید باشد

    پنجشنبه 20 اسفند 1388   11:14 ب.ظ


    نوع مطلب : مقاله ،آموزش ،نکات ونرم افزارهای طراحی وب ،

    چند وقتی است که تصمیم به راه اندازی یک وبلاگ و کار روی آن دارم اما ترس از شکست باعث میشود که کار را با تحقیقات خاص خودش آغاز کنم.

    در این راستا به یادداشتی از یک ابر وبلاگنویس شناخته یعنی Darren Rowse برخوردم که به بیان تجربه های او از شروع وبلاگ جدید می پردازد. در این نوشتار سعی دارم با نیم نگاهی به وبلاگنویسی دارن رز به بیان انگیزه های شروع یک وبلاگ تازه بپردازم. بعد از خواندن این مطلب راحت‌تر می توانید تصمیم بگیرید که یک وبلاگ تازه را آغاز کنید یا نه؟‌

    دارن رز زمانی شدیدا افتاد روی دور وبلاگ زدن! وبلاگهای جدید و ایده های جدید همه و همه پشت سر هم قطار می‌شد و پشت سر هم شکست می خورد!!

    بعد از یک مدت دارن رز استراتژی وبلاگنویسی خود را متحول کرد. او تمام وبلاگهای خود را به جز دو وبلاگ تعطیل کرد و تمام انرژی خود را بر روی همین دو وبلاگ DPS و پروبلاگر متمرکز کرد.

    او تصمیم گرفت در مورد وسوسه شروع یک وبلاگ جدید مقاومت کند و تمام انرژی خود را برای بالاتر بردن کیفیت و ارائه مطالب بهتر به خوانندگان خرج کند! این استراتژی جواب داد و وبلاگهای او به خاطر توجه زیاد او رشد چشمگیری کرد و به زودی شاهد پستهای بهتر، طراحی بهتر و ارتباط بهتر او با خوانندگانش بودیم.


  • ادامه مطلب

    نوشته شده توسط : jybenz jybenz

     

    نمایش لینکهای شما در لینک من
    ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

    شبکه اجتماعی فارسی کلوب | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو | Buy Website Traffic